Hrvatski jezik, 3. razred srednje škole | |||
Rb. radnog tjedna | Naziv teme/videolekcije | Poveznica na videolekciju | |
1. | Ponavljanje | ||
2. | Ponavljanje | ||
3. | Reklama – da ili ne | https://youtu.be/_ll0XB8iNoU | |
Ni da ni ne (Rasprava) | https://youtu.be/oq2I5I2QWx0 | ||
4. | Znamo li raspravljati? (Pisanje raspravljačkog teksta) | https://youtu.be/5PI_XSxbGxw | |
Jezik u raspravljačkom tekstu (Apsolutna i relativna uporaba glagolskih oblika; subjektno-predikatna sročnost) | https://youtu.be/nbTjkinhjlU |
||
5. | August Šenoa, Prijan Lovro | https://youtu.be/2uWHDxsf8FM | |
Glagolski oblici za izricanje vremena i načina (na primjeru pripovijetke) | https://youtu.be/Iu-cyyuw_X0 | ||
6. | Zagreb na slatkom tanjuru – virtualno istraživanje Šenoine kuće (Upućivački tekstovi) | https://youtu.be/YPoe_MUENn0 | |
Antun Gustav Matoš, Kip domovine leta 188* i Grički dijalog (Arhaizmi, historizmi; dijalektizmi) | https://youtu.be/ZbgMk5oIsVU |
||
7. | Kako čitati Matoševu prozu? (Književna djela za cjelovito čitanje; Antun Gustav Matoš, Cvijet sa raskršća i Camao) | https://youtu.be/4Vq3joWjWxU |
|
Matoš kritičar i Matoš u kritici (Kritika; tvorba riječi - tvorbene i netvorbene riječi, tvorbene sastavnice) | https://youtu.be/TiQ5fPwdSHg |
||
8. | Ponavljanje | ||
Kako je teško... (Sinonimi, antonimi) | https://youtu.be/vQnby8xzODU | ||
9. | Ujevićev dijalog s tradicijom (Francesco Petrarca) | https://youtu.be/M7qJ_0rXHMc | |
Polemika s Tinom i o Tinu (Polemika; tvorba riječi - morfemska i tvorbena analiza, tvorbeni načini) | https://youtu.be/qhnL0_FzBUw |
||
10. | Nives Opačić, „Ilica“ (Kolumna, sažetak) | https://youtu.be/bXsjMEk6_eU | |
Zagreb – kajkavski grad (Slušanje, kajkavsko narječje) | https://youtu.be/OozRPCtMIZM | ||
11. | Ponavljanje | ||
Zločini i kazne epskih junaka 1. dio (Interpretacija djela „Smrt Smail-age Čengića“) | https://youtu.be/9GAqD2K886E | ||
12. | Zločini i kazne epskih junaka 2. dio (Usporedba tekstova „Smrt Smail-age Čengića“ i „Gospodar Muha“; raslojenost leksika) | https://youtu.be/DpLUpUqNbvA |
|
Zločini i kazne epskih junaka 3. dio (Usporedba tekstova „Smrt Smail-age Čengića“ i „Bitka na Krbavskom polju“; leksičko-semantički odnosi, strip) | https://youtu.be/b2viCg4pDAw |
||
13. | Vođeno čitanje romana Zločin i kazna 1. dio | https://youtu.be/0fal492vJM0 | |
Vođeno čitanje romana Zločin i kazna 2. dio | https://youtu.be/r8aXECDjaQ8 | ||
14. | Portret lika (Raskoljnikov, inspektor, sintagma) | https://youtu.be/WcyX2tK5feY | |
Zločin i kazna u književnopovijesnom kontekstu | https://youtu.be/KzjjKJZamdQ | ||
15. | Esej | https://youtu.be/Z15PtRUa1to | |
Svaki zločin traži svoju kaznu (Javni govor - izricanje presude Raskoljnikovu) | https://youtu.be/GSav5xlGNN4 | ||
16. | Zločinci i detektivi (Tvorbeni načini) | https://youtu.be/CCOO-8FaT8E | |
Zločini novog doba – usmena rasprava | https://youtu.be/mOybp0HGBrU | ||
17. | Ponavljanje | ||
Tko su ove žene? (Medijski tekst kao motivacija za čitanje drame "Nora) | https://youtu.be/5uFe0xwd07c | ||
18. | Henrik Ibsen, "Nora" (Cjelovito djelo) | https://youtu.be/seeAQuc_hpE | |
Položaj žene u društvu nekad i danas (Javni govor; bibliografska jedinica, citiranje) | https://youtu.be/I8u-ID3QTpg | ||
19. | Ibsenova „Nora“ u književnopovijesnom kontekstu | https://youtu.be/ae70Ir427E4 | |
Žena u pjesmama i reklamama (Područno raslojavanje leksika) | https://youtu.be/8YiWtSyKCgc | ||
20. | Torvald Helmer i Nora žrtve su društva u kojem žive | https://youtu.be/0aXSFSNrLfQ | |
Gavranova i Ibsenova "Nora" | https://youtu.be/3pS0qd0YMV4 | ||
21. | Gledamo "Noru" u kazalištu (Priopćenje) | https://youtu.be/GRpbUrBKpfE | |
Nora i Giga – žrtve ili pobjednice ? | https://youtu.be/ge5ixCMVl-w | ||
22. | Žena književnica (Nataša Hrupec, "Baršunasta truba") | https://youtu.be/e1VzvHgkAWg | |
Žene u sjeni | https://youtu.be/ui9akY_bOWE | ||
23. | |||
Glas žena u 21. stoljeću (Javni govor) | https://youtu.be/-c2x2MuTGxo | ||
Vjenceslav Novak, Posljednji Stipančići, 1. dio | https://youtu.be/3ridScK4e18 | ||
24. | Vjenceslav Novak, Posljednji Stipančići, 2. dio | https://youtu.be/VcdbUpgrydc | |
Vjenceslav Novak, Posljednji Stipančići, 3. dio (Riječ, rečenica, iskaz) | https://youtu.be/siPacsmlib0 | ||
25. | Vjenceslav Novak, Posljednji Stipančići (Vođeno pisanje – interpretativni esej) | https://youtu.be/twkdwS9aLt4 | |
Blago jezika hrvatskoga (Raslojenost leksika) | https://youtu.be/KhCTHOfTFsE | ||
26. | Reportaža, kolumna i komentar (Projekt, 1. dio) | https://youtu.be/g_RSkdOxM10 | |
Reportaža, kolumna i komentar - morfosintaktička obilježja (Projekt, 2. dio) | https://youtu.be/t_cdAulnDoc | ||
27. | Reportaža, kolumna i komentar - provedba projekta (Projekt, 3. dio) | https://youtu.be/MNST0s6VgfI | |
Honoré de Balzac, "Otac Goriot" (Vođeno čitanje), 1. dio | https://youtu.be/UmRcAbj9jfA | ||
28. | Pojedinci uvjetovani odgojem i sredinom u kojoj žive (Honoré de Balzac, "Otac Goriot"; Dinko Šimunović, "Muljika") 2. dio | https://youtu.be/5sjYhLeyhnQ |
|
O odgoju (Različiti izvori) | https://youtu.be/u-hUlfuGBv0 | ||
29. | Poslušajte i moj glas (Javni govor) | https://youtu.be/X4acFPIrhdo | |
Usporedni esej (Usporedna raščlamba tekstova: Honoré de Balzac - Otac Goriot i Vjenceslav Novak - Posljednji Stipančići) | https://youtu.be/QEHV_SlM4Wc |
||
30. | Javljam se (molba) (Medijski tekstovi) | https://youtu.be/KxCZ_V84b2k | |
Komunikacija (jezični znak, višeznačnost i jednoznačnost leksema, konotativno i denotativno značenje) | https://youtu.be/80m6J71CcvU |
||
31. | Ponavljanje | ||
Charles Baudelaire, 1. dio | https://youtu.be/bFvCz4_m0jg | ||
32. | Charles Baudelaire (Sintaktička služba promjenjivih i nepromjenjivih vrsta riječi), 2. dio | https://youtu.be/Byvx1t8umWU | |
Uzori: Matoš i Baudelaire (Sonet; funkcionalni stilovi) | https://youtu.be/BIlJnGaDXgc | ||
33. | Sastavimo rječnik | https://youtu.be/Al_LQaNLfoo | |
Silvije Strahimir Kranjčević: od elegija do narativnih balada, 1. dio | https://youtu.be/zieZupjqaCg | ||
34. | Silvije Strahimir Kranjčević: buntovnik i domoljub, 2. dio | https://youtu.be/wE9oPyRXyHA | |
Poslušajte što imamo reći (predavanje) | https://youtu.be/P5WjSgtnmwY | ||
35. | Ponavljanje | ||
Zaključivanje ocjena |