TJEDNI PLAN RADA ZA 2. RAZRED 28. rujna – 2. listopada 2020. |
|||||
REDNI BROJ SATA OD POČETKA NASTAVNE GODINE | |||||
HRVATSKI JEZIK | 11. | 12. | 13. | 14. | 15. |
Odgojno-obrazovni ishod: | OŠ HJ A.2.4. OŠ HJ A.2.2. |
OŠ HJ A.2.4. OŠ HJ B.2.1. OŠ HJ B.2.2. |
OŠ HJ A.2.1. OŠ HJ B.2.1. OŠ HJ A.2.3. zdr A.1.3. |
.OŠ HJ A.2.1. OŠ HJ A.2.4. |
OŠ HJ A.2.1. OŠ HJ B.2.1. OŠ HJ B.2.4. |
Odgojno-obrazovni ishod aktivnosti: |
-razlikuje pojam glasa i slova
- piše veliko i malo slovo I i školskim rukopisnim pismom
- imenuje reklamu kao oblik neverbalne komunikacije
- razlikuje verbalnu i neverbalnu komunikaciju,
- sluša kratki tekst s reklame
|
-razlikuje pojam glasa i slova
- piše veliko i malo slovo U u školskim rukopisnim pismom
-čita pjesmu
- prepoznaje pjesmu po obliku
- razlikuje dijelove pjesme
- opisuje svoje osjećaje vezane uz pjesmu
|
- sluša tekst slikovnice
- navodi obilježja slikovnice
- obrazlaže pozitivnosti ili negativnosti opisanih situacija u tekstu
- odgovara na pitanja o pročitanoj slikovnici
-razgovara o pravilnom održavanju higijene nosa, kašljanju i kihanju
- opisuje i izvodi pravilno pranje ruku
|
-razlikuje pojam glasa i slova - piše veliko i malo slovo Aa školskim rukopisnim pismom, - povezuje pisana slova u riječima (ia, au, iu) - priča o doživljaju na osnovu slike - razgovara o temama iz svakodnevnog života (put od kuće do škole) |
- priča po nizu slika - objašnjava zašto mu se priča u slikama sviđa ili ne sviđa - koristi nove riječi koje je naučio - određuje u priči kronološki redoslijed događaja - stvara novi završetak priče u slikama |
Nastavna jedinica: | Veliko i malo pisano slovo I | Veliko i malo pisano slovo U | Slikovnica „Covid 19“ | Veliko i malo pisano slovo A |
Pričanje po nizu slika
|
REDNI BROJ SATA OD POČETKA NASTAVNE GODINE | |||||
MATEMATIKA | 9. | 10. | 11. | 12. | |
Odgojno-obrazovni ishod: | MAT OŠ A.2.1. MAT OŠ B.2.1. |
MAT OŠ A.2.1. MAT OŠ B.2.1. |
A.2.1. E.2.1. |
MAT OŠ A.2.1. MAT OŠ E.1.1. |
|
Odgojno-obrazovni ishod aktivnosti: | čita desetice - zapisuje desetice brojkom i brojevnom riječi - objašnjava pravilnost nizanja desetica i dovršava niz - prikazuje desetice na brojevnoj crti |
- čita brojeve do 100 - zapisuje brojkom i brojevnom riječi brojeve do 100 - prikazuje brojeve do 100 na brojevnoj crti - objašnjava pravilnost nizanja brojeva na brojevnoj crti |
- uspoređuje brojeve do 100 - objašnjava zašto je neki broj veći ili manji od drugog broja - izdvaja najveći ili najmanji broj u nizu i reda ih od najmanjeg do najvećeg i obrnuto - tumači podatke iz jednostavnih tablica i piktograma |
- uspoređuje brojeve do 100 - objašnjava zašto je neki broj veći ili manji od drugog broja - izdvaja najveći ili najmanji broj u nizu i reda ih od najmanjeg do najvećeg i obrnuto - tumači podatke iz jednostavnih tablica i piktograma |
|
Nastavna jedinica: | Čitanje i pisanje desetica do 100 | Čitanje i pisanje brojeva do 100 | Uspoređivanje brojeva do 100 | Uspoređivanje brojeva do 100 |
REDNI BROJ SATA OD POČETKA NASTAVNE GODINE | ||||
PRIRODA I DRUŠTVO | 5. | 6. | ||
Odgojno-obrazovni ishod: | PID OŠ C.2.2. PID OŠ B.2.1. |
PID OŠ A.2.3. | ||
Odgojno-obrazovni ishod aktivnosti: | - kreira pravila ponašanja u razredu - zaključuje o posljedicama nepoštivanja pravila - objašnjava važnost poštivanja pravila u razredu, školi, obitelji i zajednici - prihvaća različitosti - primjenjuje prihvatljivo ponašanje prema osobama s invaliditetom |
- navodi primjere kulturnog ponašanja u prometu - opisuje prometne znakove važne za pješake - odabire najsigurniji put od kuće do škole - objašnjava svoje obveze kao pješaka i kao putnika u prometu |
||
Nastavna jedinica: | Odgovorno ponašanje | Ja u prometu |
REDNI BROJ SATA OD POČETKA NASTAVNE GODINE | |||||
LIKOVNA KULTURA | 3. | ||||
Odgojno-obrazovni ishod: | OŠ LK A.2.1. OŠ LK A.2.2. OŠ LK B.2.2. |
||||
Odgojno-obrazovni ishod aktivnosti: | - slika prekrivač za svoj krevet koristeći likovni jezik kontrast oblika ploha - koristi kolaž iz časopisa za slikanje - objašnjava osobno zadovoljstvo o stvaralačkom procesu |
||||
Nastavna jedinica: | LK- Kontrast oblika i ploha |
REDNI BROJ SATA OD POČETKA NASTAVNE GODINE | |||||
GLAZBENA KULTURA | 3. | ||||
Odgojno-obrazovni ishod: | OŠ GK B.2.1. OŠ GK B.2.4. |
||||
Odgojno-obrazovni ishod aktivnosti: | - sudjeluje u zajedničkoj izvedbi pjesme Vozila - učenik improvizira ritamske cjeline pokretom (pljeskanjem, stupanjem, mahanjem) |
||||
Nastavna jedinica: | https://juhuhu.hrt.hr/gledaj/810/vozila Pjesma Vozila |
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA | *Nastava TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE odvija se svaki dan u dva bloka (najčešće opće pripremne vježbe). |
REDNI BROJ SATA OD POČETKA NASTAVNE GODINE | |||||
SAT RAZREDNIKA | 3. | ||||
odr B.1.1. Prepoznaje važnost dobronamjernoga djelovanja prema ljudima i prirodi odr C.1.2.- Identificira primjere dobroga odnosa prema drugim ljudima |
|||||
Tema: | Moje ponašanje utječe na druge |