TJEDNI PLAN RADA ZA 2. RAZRED 1. veljače - 5. veljače 2021. |
|||||
REDNI BROJ SATA OD POČETKA NASTAVNE GODINE | |||||
HRVATSKI JEZIK | 81. | 82. | 83. | 84. | 85. |
Odgojno-obrazovni ishod: |
OŠ HJ A.2.4.
|
OŠ HJ A.2.3. OŠ HJ B.2.2. |
OŠ HJ A.2.4. | OŠ HJ B.2.2. | OŠ HJ A.2.4. |
Odgojno-obrazovni ishod aktivnosti: |
- piše veliko i malo slovo Ž ž školskim rukopisnim pismom
- piše riječi i rečenice školskim rukopisnim pismom
|
- čita priču - odgovara na pitanja o priči - razlikuje priču po obliku i sadržaju - prepoznaje početak, središnji dio i završetak priče |
- piše veliko i malo slovo Đ đ školskim rukopisnim pismom - piše riječi i rečenice školskim rukopisnim pismom |
- razlikuje igrokaz po obliku i sadržaju
- prepoznaje u igrokazu lica i dijalog
|
- piše veliko i malo slovo DŽ dž školskim rukopisnim pismom - piše riječi i rečenice školskim rukopisnim pismom |
Nastavna jedinica: |
Veliko i malo rukopisno slovo Ž ž
|
Priča Snjegomrazić i Snjegoledić | Veliko i malo rukopisno slovo Đ đ | Igrokaz Zeko i snjegović | Veliko i malo rukopisno slovo DŽ dž |
REDNI BROJ SATA OD POČETKA NASTAVNE GODINE | |||||
MATEMATIKA | 67. | 68. | 69. | 70. | |
Odgojno-obrazovni ishod: |
MAT OŠ C.2.1.
|
MAT OŠ C.2.1. | MAT OŠ C.2.1. MAT OŠ C 2.2. |
MAT OŠ C.2.2. | |
Odgojno-obrazovni ishod aktivnosti: |
- spaja točke crtama
- označava točke slovima
- crta dužinu
- opisuje dužinu kao najkraću spojnicu dviju točaka
- imenuje krajnje točke dužine
|
- određuje pripadnost točaka dužini
- crta dužinu
- imenuje krajnje točke dužine
|
- opisuje ( kvadrat, pravokutnik i trokut)
- imenuje vrhove (pravokutnika, kvadrata i trokuta) kao krajnje točke dužine
- imenuje stranice (pravokutnika, kvadrata i trokuta) kao dužine
- opisuje stranice trokuta, pravokutnika i kvadrata kao dužine
- opisuje vrhove pravokutnika, kvadrata i trokuta kao krajnje točke dužine
|
- određuje bridove i vrhove geometrijskih tijela kao dužine
- imenuje tijela
- opisuje plohe (strane) kocke, kvadra i piramide kao likove
- opisuje bridove kocke , kvadra i piramide kao dužine
- opisuje vrhove kocke, kvadra i piramide kao krajnje točke dužine
|
|
Nastavna jedinica: |
Dužina
|
Dijelovi i crtanje dužine | Vrhovi i stranice likova | Plohe, bridovi i vrhovi tijela |
REDNI BROJ SATA OD POČETKA NASTAVNE GODINE | ||||
PRIRODA I DRUŠTVO | 34. | 35. | ||
Odgojno-obrazovni ishod: |
PID OŠ B.2.2.
PID OŠ A.B.C.D.2.1.
|
PID OŠ B.2.2. PID OŠ A.B.C.D.2.1. |
||
Odgojno-obrazovni ishod aktivnosti: |
- prati i bilježi promjene u prirodi zimi
- uspoređuje duljinu dana i noći
- određuje početak i kraj godišnjeg doba
- kreira dnevnik promatranja s vlastitim osvrtima
|
- povezuje vremenske promjene s radom ljudi i promjenama kod biljaka i životinja |
||
Nastavna jedinica: |
Obilježja zime
|
Biljke i životinje zimi |
REDNI BROJ SATA OD POČETKA NASTAVNE GODINE | |||||
LIKOVNA KULTURA | 17. | ||||
Odgojno-obrazovni ishod: | OŠ LK A.2.1. OŠ LK A.2.2. |
||||
Odgojno-obrazovni ishod aktivnosti: | - slika na poticaj Veselog snjegovića koristeći likovni jezik: kontrast oblika i veličina ploha - crta na poticaj prirodu zimi koristeći likovni jezik: tok i karakter crta - koristi flomaster i kolaž iz časopisa kao materijal u likovnom izražavanju |
||||
Nastavna jedinica: | 1. Boja i crta- (crni flomaster, kolaž iz časopisa) Veseli snjegović |
REDNI BROJ SATA OD POČETKA NASTAVNE GODINE | |||||
GLAZBENA KULTURA | 17. | ||||
Odgojno-obrazovni ishod: | OŠ GK B.2.3. OŠ GK B.2.4. |
||||
Odgojno-obrazovni ishod aktivnosti: | - svira tjeloglazbom uz pjesmu Zeko i potočić - izvodi glazbenu igru Zeko i potočić te prati glazbu pokretom i uvažava glazbeno-izražajne sastavnice: tempo (brz, umjeren) |
||||
Nastavna jedinica: | Zeko i potočić https://juhuhu.hrt.hr/gledaj/705/zeko-i-potocic |
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA | *Nastava TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE odvija se svaki dan u dva bloka (najčešće opće pripremne vježbe). |
REDNI BROJ SATA OD POČETKA NASTAVNE GODINE | |||||
SAT RAZREDNIKA | 16. | ||||
Odgojno-obrazovna očekivanja: | IKT A.1.3. Učenik primjenjuje pravila za odgovorno i sigurno služenje programima i uređajima. |
||||
Tema: | Dan sigurnijeg interneta |
PONEDJELJAK
(1. 2. 2021.)
|
UTORAK
(2. 2. 2021.)
|
SRIJEDA
(3. 2. 2021.)
|
ČETVRTAK
(4. 2. 2021.)
|
PETAK
(5. 2. 2021.)
|
PRIRODA I DRUŠTVO Obilježja zime kao godišnjega doba |
HRVATSKI JEZIK Priča Snjegomrazić i Snjegoledić Snjegomrazić i Snjegoledić Kviz |
HRVATSKI JEZIK
Čitanje i pisanje
velikog i malog rukopisnog slova Đ đ |
PRIRODA I DRUŠTVO Biljke. životinje i rad ljudi zimi Zima |
HRVATSKI JEZIK Čitanje i pisanje velikog i malog rukopisnog slova DŽ dž |
HRVATSKI JEZIK
Čitanje i pisanje velikog
i malog rukopisnog slova Ž ž |
GLAZBENA KULTURA Zeko i potočić, dobe i tempo |
MATEMATIKA Vrhovi i stranice geometrijskih likova Vrhovi i stranice geometrijskih likova |
HRVATSKI JEZIK Zeko i snjegović, igrokaz ( lica i dijalog) Zeko i snjegović |
MATEMATIKA Dužina, geometrijski likovi i tijela Dužina |
MATEMATIKA Crtanje dužine |
MATEMATIKA Dužina i krajnje točke dužine Krajnje točke dužine |
LIKOVNA KULTURA
Veseli snjegović, kontrast
oblika i veličina ploha, crni flomaster i kolaž iz časopisa |
MATEMATIKA Vrhovi i bridovi tijela Vrhovi i bridovi tijela |
SAT RAZREDNIKA Dan sigurnijeg interneta |