TJEDNI PLAN RADA ZA 2. RAZRED Tjedni plan rada, 19. travnja – 23. travnja 2021. |
|||||
REDNI BROJ SATA OD POČETKA NASTAVNE GODINE | |||||
HRVATSKI JEZIK | 130. | 131. | 132. | 133. | 134. |
Odgojno-obrazovni ishod: |
OŠ HJ A.2.4.
|
OŠ HJ B.2.2. | OŠ HJ A.2.5. | OŠ HJ A.2.5. | OŠ HJ A.2.4. |
Odgojno-obrazovni ishod aktivnosti: |
– izabire odgovarajuće
riječi i upotrebljava ih u oblikovanju sintagmi i rečenica |
– razlikuje bajku po obliku i sadržaju-
-prepoznaje glavne i sporedne likove
-prepoznaje početak, središnji dio i završetak priče
– smješta likove u vrijeme radnje i prostor
|
– izabire odgovarajuće riječi i upotrebljava ih u oblikovanju pitanja i odgovora |
– prepoznaje i razlikuje izjavnu, upitnu i uskličnu te jesnu i niječnu rečenicu u tekstu
|
– u pisanju rastavlja riječi na slogove na kraju retka; prepoznaje i upotrebljava pravopisni znakspojnicu kod rastavljanja riječi na slogove na kraju retka |
Nastavna jedinica: |
Opis lika
|
Bajka
H. C. Andersen: Tratinčica
|
Pisanje pitanja i odgovora | Rečenice | Rastavljanje riječi na kraju retka, spojnica |
REDNI BROJ SATA OD POČETKA NASTAVNE GODINE | |||||
MATEMATIKA | 107. | 108. | 109. | 110. | |
Odgojno-obrazovni ishod: |
MAT OŠ A.2.4.
MAT OŠ B.2.1.
|
MAT OŠ A.2.4. MAT OŠ A.2.6. MAT OŠ B.2.1. MAT OŠ E.2.1. |
MAT OŠ A.2.4. MAT OŠ A.2.6. MAT OŠ B.2.1. MAT OŠ E.2.1. |
MAT OŠ A.2.4. MAT OŠ A.2.6. MAT OŠ B.2.1. MAT OŠ E.2.1. |
|
Odgojno-obrazovni ishod aktivnosti: |
- množi broj i brojem 7
- uočava pravilnost nizanja brojeva, objekata, aktivnosti i pojava
- određuje višekratnike kao brojevni niz
- primjenjuje usvojene matematičke spoznaje o brojevima, računskim operacijama i njihovim svojstvima u rješavanju različitih tipova zadataka u svakodnevnim situacijama
- kombinira različite mogućnosti prikazivanja i tumači podatke iz jednostavnih tablica i piktograma
|
- množi broj i brojem 7 - primjenjuje usvojene matematičke spoznaje o brojevima, računskim operacijama i njihovim svojstvima u rješavanju različitih tipova zadataka u svakodnevnim situacijama - kombinira različite mogućnosti prikazivanja i tumači podatke iz jednostavnih tablica i piktograma |
- dijeli brojem 7
- uočava pravilnost nizanja brojeva, objekata, aktivnosti i pojava - određuje višekratnike kao brojevni niz - primjenjuje usvojene matematičke spoznaje o brojevima, računskim operacijama i njihovim svojstvima u rješavanju različitih tipova zadataka u svakodnevnim situacijama |
- množi i dijeli broj i brojem 7 - određuje višekratnike kao brojevni niz - primjenjuje usvojene matematičke spoznaje o brojevima, računskim operacijama i njihovim svojstvima u rješavanju različitih tipova zadataka u svakodnevnim situacijama - kombinira različite mogućnosti prikazivanja i tumači podatke iz jednostavnih tablica i piktograma |
|
Nastavna jedinica: |
Množenje broja i brojem 7
|
Množenje broja i brojem 7 | Dijeljenje brojem 7 | Množenje i dijeljenje brojem 7 |
REDNI BROJ SATA OD POČETKA NASTAVNE GODINE | ||||
PRIRODA I DRUŠTVO | 54. | 55. | ||
Odgojno-obrazovni ishod: |
PID OŠ A.2.1.
PID OŠ B.2.1.
|
PID OŠ A.2.1. PID OŠ B.2.1. |
||
Odgojno-obrazovni ishod aktivnosti: |
- objašnjava važnost organiziranja/razvrstavanja otpadnih tvari u okolišu
- razlikuje otpad i smeće
- brine se za okružje u kojemu živi i boravi
- razdvaja otpad i smeće, razvrstava otpad
|
- objašnjava važnost organiziranja/razvrstavanja otpadnih tvari u okolišu - razlikuje otpad i smeće - brine se za okružje u kojemu živi i boravi - razdvaja otpad i smeće, razvrstava otpad |
||
Nastavna jedinica: |
Eko priča
|
Zaštita okoliša |
REDNI BROJ SATA OD POČETKA NASTAVNE GODINE | |||||
LIKOVNA KULTURA | 27. | ||||
Odgojno-obrazovni ishod: | OŠ LK A.2.1. OŠ LK A.2.2. OŠ LK C.2.2. |
||||
Odgojno-obrazovni ishod aktivnosti: | - povezuje vizualno umjetničko djelo s vlastitim iskustvom, osobni doživljaj i tematski sadržaj djela - koristi prirodne materijale kao materijal u likovnom izražavanju - prepoznaje i imenuje različite sadržaje iz svoje okoline kao produkt likovnog/vizualnog izražavanja. |
||||
Nastavna jedinica: | Izrada predmeta od materijala iz prirode |
REDNI BROJ SATA OD POČETKA NASTAVNE GODINE | |||||
GLAZBENA KULTURA | 26. | ||||
Odgojno-obrazovni ishod: | OŠ GK A.2.2. | ||||
Odgojno-obrazovni ishod aktivnosti: | - sluša Modest Petrovich Mussorgsky - Maurice Ravel: Slike s izložbe: Ples pilića u ljuskama i Camille Saint Saense: Karneval životinja, Kornjače i razlikuje glazbeno-izražajne sastavnice: ugođaj, tempo, izvođač i dinamiku | ||||
Nastavna jedinica: | Slušanje Camille Saint Saense: Karneval životinja, Kornjače, Modest Petrovich Mussorgsky - Maurice Ravel: Slike s izložbe: Ples pilića u ljuskama |
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA | *Nastava TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE odvija se svaki dan u dva bloka (najčešće opće pripremne vježbe). |
REDNI BROJ SATA OD POČETKA NASTAVNE GODINE | |||||
SAT RAZREDNIKA | 26. | ||||
Odgojno-obrazovna očekivanja: | odr C.1.1. Identificira primjere dobroga odnosa prema prirodi odr B.1.1. Prepoznaje važnost dobronamjernoga djelovanja prema ljudima i prirodi. |
||||
Tema: | Dan planeta Zemlja |
PONEDJELJAK
(19. 4. 2021.)
|
UTORAK
(20. 4. 2021.)
|
SRIJEDA
(21. 4. 2021.)
|
ČETVRTAK
(22. 4. 2021.)
|
PETAK
(23. 4. 2021.)
|
MATEMATIKA Množenje broja i brojem 7 Ponavljanje Množenje broja 7 |
HRVATSKI JEZIK Bajka H. C. Andersen: Tratinčica |
PRIRODA I DRUŠTVO Eko priča |
SAT RAZREDNIKA Dan planeta Zemlja Dan planeta Zemlje |
HRVATSKI JEZIK Rastavljanje riječi na kraju retka, spojnica Prenesi dio riječi u novi red |
HRVATSKI JEZIK Opis lika Plan opisa |
HRVATSKI JEZIK Pisanje pitanja i odgovora Tratinčica |
PRIRODA I DRUŠTVO Zaštita okoliša https://wordwall. net/hr/resource/ 12718375 |
HRVATSKI JEZIK Rečenice Rečenice |
MATEMATIKA Množenje i dijeljenje brojeva Množenje i dijeljenje brojeva |
GLAZBENA KULTURA Modest Petrovich Mussorgsky - Maurice Ravel: Slike s izložbe: Ples pilića u ljuskama Ples pilića u ljuskama Camille Saint Saënse: Karneval životinja, Kornjače Kornjače Slušanje |
MATEMATIKA Množenje broja i brojem 7 Igrica Množenje broja 7 |
MATEMATIKA Dijeljenje brojem 7 Ponavljanje |
MATEMATIKA Dijeljenje brojem 7 Množenje i dijeljenje sa 7 |
LIKOVNA KULTURA Izrada predmeta od materijala iz prirode |